Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-08

Recovery på väg till dagis


Lyckades faktiskt vara först upp i tre Intervaller av sju. Det var i fjärde, sjätte och sjunde. I fjärde kändes det som om Bleckur gav bort det av ren artighet, sjätte spurtade vi och sjunde lyckades jag avgöra tidigt.Westergren tittade ju förbi men skulle till jobbet så han körde inga Intervaller med oss.
Mina tider:
4.17
4.24
4.26
4.20
4.22
4.16
3.51
Bra tryck i sista alltså. Allt var Bleckurs fel, han spurtade nämligen igång intervallen och jag hade bestämt mig för att vara först upp. Så jag gav allt för att hänga på och inte ge honom någon lucka. När han så satte sig ner och slog av lite på tempot chansade jag på att mentalt knäcka honom genom att passera. Gick på tokmax i branten och fick några meter. När vi bara var halvvägs upp var jag helt tokstum och undrade om jag ens skulle ta mig upp. Men eftersom jag hade en liten lucka så tvingade jag benen att trampa, trots att de bara ville stå rakt ut. Bra träning, galet mycket syra och vingliga ben efteråt.

7 kommentarer:

  1. Man börjar se vissa likheter med Ralf(http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00092/NOJE-16s31-mustach-8_92494w.jpg)

    SvaraRadera
  2. Raka klubborna...där snackar vi vikt å watt!

    SvaraRadera
  3. Kabushwannabe? Håller med Robban.

    SvaraRadera
  4. Har Ronya begärt skilsmässa än eller går hon runt med ögonbindel om dagarna?

    SvaraRadera
  5. Tom: Skilsmässan är snart igenom. När jag förklarade mitt problem för domaren på tingsrätten så behövde jag inte ens gå igenom betänketiden på 6 månader!

    SvaraRadera