Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-06

Mudcake


Ronya är väl ändå en riktig gudagåva hon, ställer sig och bakar en Mudcake 'åt hela familjen'. Jag är dock fast besluten om att 'åt hela familjen' är en kod för 'bara min'. Passande namn för en MTB och cyclocrossnörd. Jag gillar ju lera och sån skit. Mud. Ni fattar.
Jag tog en två timmar lång powernap mellan 21 och 23 i kväll. Men troligtvis somnar jag ganska lätt ändå, när jag är klar med tvätten. Jag skulle bara sova i en kvart ungefär, Men Ronya lät mig sova och gick till tvättstugan själv. Anledningen till tröttheten heter Ebbah. Hon har varit sjuk sedan torsdags kväll. Det innebär störd nattsömn. I natt sov jag inte ens fyra timmar i sträck. Sen sov jag korta stunder på morgonen bara. Tio minuter här, en kvart där. Lite sömn, mycket träning och ett sjukt barn här hemma gör att jag ligger lite farligt till. Men jag hoppas klara mig. Dags att vika tvätt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar