Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-16

Lite bilder från utflykten

Vet ni vad som skulle vara roligt? Om jag INTE skrev någon fortsättning på LLSM-berättelsen. Det skulle vara riktigt kul.
Men det tänker jag ändå göra. Men först vill jag bjuda på lite bilder från utflykten:

Mina fyra älsklingar.


Vad är väl en utflykt utan saft och bulle?


Efter fikat var det dags att springa ner längs stigen, in i skogen.


Inte bara stigen är läcker, byggnaden som finns längs stigen är läcker också den.


Bildtext behövs inte, så jag skriver ingen.


Det är riktigt brant på den sidan av stigen där det inte rinner vatten.. Här kan fotograferna sitta om jag någonsin arrangerar långlopp här. Jag har ju banan...


Mulligullfjull. Jag gillar fina stigar, vattendrag och mosstäckta urskogar. Ni kanske förstår att jag gillar den här stigen. Och jodå, bilderna är klickbara.


Ebbah hade lite svårt att hinna med tempot som de övriga hade satt upp. Men hon kämpade på i sin ensamhet, utan gnäll.

2 kommentarer:

  1. Schyssta jackor kidsen har! Ser riktigt mysiga ut!

    SvaraRadera
  2. väldi vackert! vart är bilderna tagna? skulle vara kul och hitta dit

    SvaraRadera