Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-05

Jag har bestämt mig

Jag kör enkelklinga på LLSM. Det blir en väldigt svensktillverkad klinga i titan, med 42 tänder.
Men nu behöver jag er hjälp. För ni kan ju ALLT. Visst kan jag låta framväxeln sitta kvar och använda den som kedjestyrare, men det är väldigt osexigt och inte heller helt optimalt.
Så jag behöver tips på kedjestyrar/bashlösningar. Det skall finnas i Sverige(SM går ju nästa lördag, kan inte vänta två månader på leverans), och det skall passa 5 bults 94 mm BCD-klinga. En del internationella snabbingar åker ju med en sådan här kedjestyrare från MRP. Fantastiks lösning, men bara upp till 40T och ingen har nog den hemma i Sverige. Den här kedjestyraren som Paul Components gjort var också väldigt sexig, dessutom klingstorleksoberoende. Men finns den hos någon butik i Sverige?
Hjälp mig nu. Vet ni något som jag borde veta? Vart finns alla superlätta kedjestyrarlösningar i Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar