Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-12

Första cykelturen som motionär


Ja, nu heter det cykeltur. Cyklade hem via grusvägarna efter tävlingen. Tog lite drygt 42 minuter från kyrkan i Bjursås till vår dörr. Helt klart nöjd med tiden. Speciellt med tanke på vad som fanns i benen. Jag ska skriva en jättelång tävlingsrapport, jag lovar. Delar kanske upp den i flera delar så ni orkar läsa allt.
Nu är jag helt förstörd i kroppen. Resultatet var helt klart över min kapacitet idag, så jag är jättenöjd. Önskade ju innan att jag skulle kunna pressa mig rejält idag och göra lite mer än vad jag borde kunna. Visst hade jag förhoppningar på ännu bättre resultat. Men med det som fanns i min kropp gjorde jag ett fantastiskt bra lopp. Om bara magkrampen, som jag haft sedan målgång, kunde ge sig någon gång så skulle jag kunna njuta lite mer...

6 kommentarer:

  1. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Bra kört! Fick tyvärr bara med ditt framhjul på kort idag :)

    SvaraRadera
  3. Jörgen & Hasse: Tack så mycket.
    Martin: Det bevisar ju att jag var för långsam idag. ;)

    SvaraRadera
  4. Ja, det var en grande finale! Nu är det bara att "ta en Toy, hiva ut en boj, ligg kvar o va loj!"

    SvaraRadera
  5. Fin avslutning Öijer
    Affe

    SvaraRadera