Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-24

Fabian Cancellara

Idag fanns det bara Fabian Cancellara på Tempo-VM. Man hade lika gärna kunnat ge honom alla tre medaljer och bara haft honom på prispallen. Alla andra var statister i Cancellara-show.
Gustav Larsson hade otur idag, oturen bestod i att lille Fabian föddes 18:e mars för 28 år sedan. Tänk. Om Fabians föräldrar hade fått en dotter eller skickat gossen till fotbollsträningarna, då hade Gustav Larsson varit bäst i världen på tempo. Då hade svenske Gustav varit guldmedaljör på både OS och VM. Nu gick han istället från Silver-Gustav till.. Silver-Gustav. Kan inte vara lätt att prestera sina livs bästa lopp när det verkligen gäller, och ha en så stor överman. Grattis till ditt livs prestation, och silvret. Liksom.

Största kändisen under SVT:s sändning var givetvis jag. Hörde ni mitt namn? Inte jag heller, men andra gjorde. Jag var på kort matpaus med Filip. Och just då passade de på att nämna mig. Typiskt.

1 kommentar:

  1. Det är ju bara ett rykte från dina fans så att du ska må bättre nu när du e motionär ;)
    Sorry

    SvaraRadera