Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-25

Bergsstigen, Lugnet

Körde Bergsstigen i Lugnet-terrängen nu på eftermiddagen, 10 kilometer mestadels på stig. Leden är riktigt fin och innehåller bitvis partier som utmanar även elitcyklister rent tekniskt. Fick sällskap av två spänstiga atleter, vilket var lite oväntat och mycket trevligt. Vi kom ikapp en kvinna som var ute och joggade leden. I en brant backe på stig så kom hon faktiskt ikapp mig igen. Vet inte om det var hon som var snabb eller backen som var brant och svår...
Totalt var jag ute strax över en timme. Hade sagt till frugan att jag skulle vara ute en och en halv till två timmar. Men som jag sa till grabbarna innan vi skiljdes åt; jag vill ju inte bli övertränad.


Här fick till och med jag kliva av hojen och gå några meter.


Mötte Adam Steen och Jonatan Steens storebror Mikael och IK Jarls Tobias efter någon kilometer, och fick sällskap under resten av turen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar