Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-24

Avundsjuka


Jag skulle också vilja ha en sådan där mjuk och härlig overall. Det, och en sparkdräkt. Då skulle jag vara kung hela dagen.

I förrgår hade den här bloggen 874 helt unika besökare. Hajar ni? 874. Helt. Unika. Det är kul att se att se att det blir fler och fler som läser här. Det blir så mycket lättare att uppdatera bloggen när jag vet att flera hundra personer följer den. Samtidigt lägger det ju en viss press, men det gillar jag.

Insåg i morse att jag glömde bort Anders Ljungberg i omröstningen. Han får nästan skylla sig själv, så mycket som han är utomlands och tävlar.

Cykla elle inte cykla? Det är ju ruskigt kallt ute. Typ noll grader när jag cyklade med barnen till dagis. Kallt fy fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar