Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-19

Omysig cykeltur

Har fått ont i ryggen. Kan nästan sätta ena lilltån på att jag fått det efter att ha burit min tunga väska, på ena axeln, hela vägen till duschen efter Cykelvasan. För då fick jag ont. Och idag slog det till alltså. Varje spricka i asfalten kändes rejält i ryggen, om jag satt på sadeln. Men det var fint ändå. Och ryggen blir nog bra snart igen. Var uppe vid Gruvan med omnejd och snurrade lite. Hade tänkt köra intervaller, men ryggen ville inte att jag skulle ta i idag. Det får bli någon annan dag istället.

Kultur.


Pangpang.

Det är någonting med dessa tidiga höstdagar med solsken och kyliga vindar som får mig att tänka cross. Det börjar bli dags att skaffa mig en cross nu känner jag. Har ni en cyclocross? Vilken?

4 kommentarer:

  1. Cross och fint höstväder, det är fint de. Har som iaf du vet en Cannondale CX9cross, just nu i delar men snart hel, saknas röd eltejp, bash (på väg) och litet fix till styrlagret.

    SvaraRadera
  2. en allebike såklart. Lätt och snabb!

    SvaraRadera
  3. Merida Team, uppgraderad i år med Dugast-tuber (herregud vilket pillande med massa olika sealers, lim osv).

    SvaraRadera
  4. En finfin Cicli B ......billigt är praaaa sa finnen

    SvaraRadera