Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-06

Lite skit om cykel igen..

Ni som läser Daniel Rytz prylblogg vet kanske att han kan bli lite bitter när någon annan skriver om fräcka cyklar före honom...
Så därför tänker jag låta honom skriva först om Jens Westergrens 6,71 kilo tunga cyclocross.

Hittade detta på nätet nyss:
"Flat Bars are so 1993"
-Geoff Kabush.

Nu skall jag kasta barn och packning i cykelvagnen och dra till playan. Bojsen Beach.

3 kommentarer:

  1. Rytz är väl sällan först med något?

    Nu måste jag bara hitta årets kommentar om riserstyrebredd och vilken som var sååå 2008. Har för mig att allt smalare än 685 går bort.

    SvaraRadera
  2. Snäll du är emot Rytz :) Och vad tung min cross helt plötsligt känns. Får väl skylla på att den är billigare än Jens ram eller något. :D

    Menar du med detta att du också kommer gå över till något så jobbigt som riser? Köra sicksack för att ta sig fram på smala stigar och en massa extra vikt.

    SvaraRadera
  3. Thänks!

    http://www.kadens.se/blogs/rytz/2845.htm

    SvaraRadera