Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-07

Kvällsträning igen


Kvällsträning är fan skit. Och då menar jag inte bra skit. Med tre ungar och fullspäckade dagar så vill jag bara sova när klockan slår 18. Inte ut och ta i klockan 21. Men vad göra. Igår gick det ändå ganska bra. Idag var kroppen i dvala. Jag vet att det bara sitter i huvudet, men idag tog jag inte ens upp kampen med huvudet utan rullade istället. Körde ett par kniviga passager på Jungfruberget som jag inte klarat förr. I kväll gick det. Efter lite snurr på Jungfruberget så åkte jag till Lugnet och cyklade utförslöpor uppför. Mer sport så. Avslutade Lugnetvistelsen med den handbyggda stigen utför. Härligt, synd att den tar slut så fort. Skulle ha kunnat vara 2000 höjdmeter eller något så man fått njuta lite längre. Åkte via Jungfruberget och hem sedan. Var väl ute en knapp timme med 145 som högsta puls.
Imorgon ska jag träna med Oscar, han ska väl distans-slakta och halvhjula mig hela passet, så det var kanske bra att jag hade det lite lugnare idag.

1 kommentar:

  1. Får man fråga varför du har " I am Belgium" som titel på bloggen numera? =)

    SvaraRadera