Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-30

Gårdagens vurpa

Internet är fantastiskt. Igår stod en man ( Leif Wigert, tack för bilderna! ) med en kamera ute i Ludvikaskogen och väntade på cyklisterna. Jag föll, och idag har jag bilderna. Givetvis får ni se bildserien på min vurpa. Se och njut:

Skicklig elitåkare, som jag är, så rullar jag nog bara över den där stenen.


Not!


Nylandad. Gillar hur benet är vridet eftersom skon fortfarande sitter kvar i pedalen.


När jag skulle vrida foten ur pedalen så satte jag mig vackert i den där vattenpölen, direkt till vänster om mig på fotot.


Avslutar med ett stiligt porträttfoto.

5 kommentarer:

  1. Ajaj, det såg värre ut än vad det var med andra ord?

    Vart var det nånstans?

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA, det där gjorde min dag! Tack!

    SvaraRadera
  3. haha
    skönt med lite självdistans då du lägger upp dessa bilder så vi vanliga dödliga ser att även ni lägger er ner

    SvaraRadera
  4. tjusigt :)
    snabbt inlägg direkt efter
    en tävlingsberättelse
    många bilder
    = tackar för kul läsning!

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat! inte vurpan alltså men med loppet!

    SvaraRadera