Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-10

Det gick ganska bra


Ungar är härliga, men kräver mycket tålamod, planering och arbete. Emily älskade middagen under bordet, Filip var lite förvirrad men fick i sig maten med hjälp av mig. Ebbah förstod nog inte riktigt poängen dock, gick bättre att äta från sin matstol när de andra ätit upp. Egentligen hade jag tänkt bjuda på maten utomhus, men ett regnoväder störde de planerna.
Imorgon skall Ronya jobba från 06.30 till 10. Ebbah skall inskolas på dagis en timme och Filip skall gå sina fem timmar. Emily går på fritids från nio. Jag skall gå via Emilys fritids till dagis där jag hänger så länge som Ebbah är där. Sedan skall jag hem och skriva lite på en grej. Kommer nog bli bra. Kanske fotar jag någon cyklist under dagen också. Om någon har tid och möjlighet.
Men nu ska jag fan sova. Det borde också DU göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar