Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-12

Dagens inskolning


Ebbah gick själv till dörren när vi kom till dagis. Väl inne fick jag hålla i henne för att få av skorna och tjocktröjan. Sen gick hon snabbt in samtidigt som jag fixade Filip. Inga problem med hennes inskolning alltså.
Själv fick jag sovmorgon till 08:40, eftersom vi skulle gå tio minuter senare fick jag lite bråttom. Välbehövlig sömn, kanske att jag slipper sova på träningen då. Ska också fixa lite med min monsterbike inför Cykelvasan.

3 kommentarer:

  1. Visst skulle du köpa ny mob va!? Nokia har gjort en i kolfiber, känns som ett måste för cyklister...

    SvaraRadera
  2. Glömde länken: http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fo%3dexpressen%26stat%3d0%26ArticleID%3d2009\08\11\347940%26SectionId%3dDinapengar%26menusection%3dDinapengar%3bDinapengarNyheter

    SvaraRadera
  3. Haha. De får nog jobba lite med prissättningen innan en sådan blir aktuell... Visst kan kolfiber kosta lite mer än andra material, men inte så mycket mer.

    SvaraRadera