Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-30

Dagen efter

Glömde skriva igår att när jag gjorde min idiotiska farthöjning, för att eventuellt komma ikapp en framförvarande grupp, så var det motvind också. Riktigt fostrande.
I natt vaknade jag klockan fyra, med kramp i vaden. Så skönt. Ni har väl alla fått uppleva den känslan? Fick ingen kramp igår, så det var väl tur att jag fick det till slut.
Av korten som Jan Ruthström tagit så valde jag att inte visa ett där jag ser lite mindre energisk ut. Om fler har fotat mig så får ni gärna skicka dom till mig. Hoppas bland annat att mannen med en kamera vid lerbadet fick någon bra bild på mitt dyk.
Idag har Falu CK en arbetsdag på LLSM-banan. Ronya ska jobba från 10:45 till 21 i kväll. Så jag blir ensam med barnen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, har ni något bra förslag?

Foto: Jan Ruthström.
Vet inte riktigt vart bilden är tagen, men jag gissar att det inte är under de första tre milen...

Läs om Finnmarksturen på Falukurirens hemsida.
Kollade igenom cykelsidorna också, men ingen har tydligen hunnit rapportera från Finnmarksturen än. Det kommer väl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar