Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-28

Bra och dåliga nyheter (för mig)

Vi börjar från början. Vasaloppets tävlingsledare var hit och köpte lite cykelprylar av mig. Trevlig kille det där.
Tog glatt pengarna och åkte till Cykel & Fjäll med hjulet och för att köpa lite cykelprylar. Lasse fixade hjulet direkt och jag spräckte min femhundring, men fick två hundringar tillbaka.

Åkte till Hemköp på väg hem för jag hade ett mystiskt paket där att hämta ut. Det är alltid lite spännande att få paket utan att man ha beställt något.

Förstod när jag såg avsändaren att det var en bloggrelaterad gåva. Kul med inslaget också och inte bara en opersonlig kartong.


Innehållet var en flaska Rom. Inte var dag man får sprit med posten inte. Nu har jag något att antingen fira morgondagens framgång med. Eller dränka sorgerna i.

Risken finns dock att flaskan tar slut redan i kväll. För när jag ändå var på Hemköp så passade jag på att handla lite. Trodde jag. För när jag lagt upp allt på bandet och skulle ta fram mina två hundralappar så var dom borta. Kul.
Så snabbt försvann förmiddagens förtjänst.

Nu ska jag ge barnen banan, sedan går vi nog ut och mekar lite cykel / leker på gården. Jag får väl leka och de skruva gissar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar