Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-20

Tomhet


Emil har just blivit 'bara' tvåa på SM när denna bild togs. Hans kropp är helt tom på energi, men framförallt känner han nog en enorm tomhet i skallen. Jag gillar Emil, och han kan kanske ta tio raka SM-guld. Så bra är han. Men jag måste erkänna att jag fascineras av tomheten. Jag önskar faktiskt att jag var Emil där och då. Fick uppleva hans tankar och en kropp som inte svarade som den borde.
Vilken misär, så underbart. Människokroppen, styrd av vår fantastiska hjärna. Så intressant, så fascinerande och så underbart underhållande.

3 kommentarer:

  1. framförallt en fulful kombo tröja byxa. stilpolisen ryck ut nu!/stef

    SvaraRadera
  2. Röda cykelbyxor är aldrig rätt. Konstigt nog envisas vissa tillverkare ändå med just detta.

    SvaraRadera
  3. Äh, kolla in en den bäst komponerade cykeln på hela SM istället. Som dessutom ser riktigt bra ut.

    SvaraRadera