Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-21

Svar

Före jag svarar på era frågor vill jag bara säga att jag upptäckt våfflor med Nutella. Fan också!
Nu när jag skriver detta är cyklisterna vid kilometer 0. Pang, så har etappen börjat...

Frågorna, och svaren:
Hur tycker du Speedplay pedalerna har skött sig nu när du fått köra i lite lerigare förhållanden?
Skitbra. En enda gång har jag trott att jag klickat i pedalen utan att ha gjort det. Men det var bara att trycka till en gång till och sedan satt jag fast.

Vad tycker du om eniros 118 118 som tar betalt för att man ska få svar på sin fråga?
Kul partygrej.

Förutom vid dina frågestunder tycker jag att Du svarar eller kommenterar läsarnas kommentarer väldigt lite. Varför?
Lite svårt det här med kommentarer. Antingen tycker jag att man svarar på allt eller inget. Tyvärr har jag hamnat lite mitt i mellan, då jag inte kan låta bli att svara på vissa.

Ja du är dålig på att svara läsarnas kommentarer!
Ja!

Vem tycker du har snyggast respektive fulast cykel i elitklassen i mtb??
Först tyckte jag att detta blev en svår fråga. Mest för att jag är en riktigt snäll pojk. Snyggast cykeln har jag. Och jag skojar inte. Fulast har Anders Ljungberg, i sällskap med Allebikearna. Plasthjul med Dugastdäck räddar dock Alexander Blomqvists hoj.

Vem vill du skall vinna touren?
Vem vinner touren?

Contador eller Klöden. Någon med stil bör vinna. Se bara på hur Lance förstörde en hel generation motionärer som plötsligt trodde att det var okej med svarta långa strumpor, långa cykelbyxor med mera. Så kan vi inte ha det.

Korta eller långa strumpor - vad är det som gäller?
Beror på om du ska cykla eller inte. Jag gillar inte ens modet med semilånga strumpor på cyklister.

2 kommentarer:

  1. Rengör du speedplay-klossarna och pedalerna mellan varje tur? Jag har haft mina i 1,5 vecka nu och först fungerade de bra och sen efter jag kört lera så hade jag problem att komma i på framför allt träningspasset efter. Såg att de satt massa torkad lera på klossarna. Jag rengjorde de och pedalerna så fungerde de klockrent igen. Läste att de fungerade bättre om man rengjorde klossar och spraya på teflonspray mellan passen så de gjorde jag igår och de var kanon! Gillar verkligen den fria floaten.

    SvaraRadera
  2. Tycker att Alles cykel är en av de snyggare cyklarna, även utan plasthjul. Coolast cykel har ändå Tobias Arnekvist i H30. Helstel titancykel med integrerad sadelstolpe, från 90(!)-talet. DET är fränt!

    SvaraRadera