Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-15

Snygg eller ful?


Vad tycker ni egentligen om AG2R-La Mondiales tävlingsdräkt? Jag tycker faktiskt den är riktigt stilig. De bruna byxorna är klockrena, anser jag. Färgerna i tröjan gillar jag också. En teamoutfit som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att äga.
Deras kläder går dock inte riktigt hem hos modeoraklet Anders Adamsson som inte ens ville kommentera de bruna byxorna.
Nu är det dock varken Anders eller min uppgift att avgöra vad som är snyggt eller ej. Det avgör ju Ni. Så vad säger ni, är kläderna snygga eller fula?

10 kommentarer:

  1. Det är kul med nåt nytt, tror vi sett starten på en trend här.

    SvaraRadera
  2. fula tycker jag. Inte tänkt på de bruna byxorna men med så svag text/reklam på de ljusgråa tröjorna ser det mest dystert ut.

    SvaraRadera
  3. Byxorna är OK, tröjorna är riktigt snygga.

    SvaraRadera
  4. Tycker det är ett ruggigt stiligt kit de har. Också Eurosport international gnällde på det i början av touren, men nu i de senare etapperna erkände kommentatorn att han börjat gilla det mer och mer.

    SvaraRadera
  5. En av de syggare dräkterna

    SvaraRadera
  6. snygga färger, ful design!

    SvaraRadera