Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-15

Näthatet

Läser på en del bloggar om näthatet. Folk får tydligen elaka kommentarer. Klart man blir ledsen då. När någon anonym elaking skriver att man är ful, dum eller andra hemskheter. Bloggar med betydligt färre läsare än mig gnäller över alla elaka kommentarer. Gynning och Birro slutar blogga, och skyller på näthatet. Till och med ett par artiklar i gammelmedia skrivs om detta näthat som drabbar så många.
Men jag då. Varför blir inte jag drabbad av näthatet? Vad gör jag för fel?
Som jag ser det måste det bero på ett av följande alternativ:
1. Det jag skriver väcker inga känslor alls hos mina läsare.
2. Mina läsare har inga känslor.

7 kommentarer:

  1. Ja antingen det, eller så inger du för mycket respekt? :)

    SvaraRadera
  2. 95% av cyklisterna som läser bloggen har inte lyckats klura ut hur man gör för att kommentera.

    SvaraRadera
  3. Stefan: haha

    Jag vill aldrig hata en annan människa!

    SvaraRadera
  4. Jag vill hata andra, men jag kan inte :)

    SvaraRadera
  5. Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!

    SvaraRadera
  6. Du är ful!

    /captain8track -silverraven.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Folk hatar B-människor. Tex Bröst-Carro och Birro.

    SvaraRadera