Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-23

Mysigt


Men med en vägg på ena sidan och filip sovandes mot mig, och på min axel, så är jag minst sagt lite stel nu. Filip vaknade i natt och efter en stunds gnällande fick han komma in till oss, så han inte skulle väcka Ebbah. Men det är härligt med närheten till sina barn. Jag hade gärna haft de sovandes i vår säng jämt. Om det inte vore för att det inte är speciellt bra för varken dem eller oss vuxna. Filip är den mysigare av de två. Han kan somna vid min sida på kvällen, Ebbah kan inte vara still mer än någon sekund. Ebbah ger istället mer kärlek via pussar och kramar.

2 kommentarer:

  1. Vi hade ocså fullt i vårt sovrum i natt. Mysigt men trångt, varmt och obekvämt.

    Jag sov på soffan! Där var det svalt och gott om plats....

    SvaraRadera
  2. Jag gosade också med en vägg igår, dock inte den typen...

    SvaraRadera