Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-03

Min session med Division

Var ju ute med Samuel Division Chapman idag. Vi var ute i 1.32 och började med senaste Långa Lugnetbanan ut till Norlingberg (infon om Norlingberg är uppdaterad), där vi gav allt uppför backen. Jag klämde till med ett personbästa.

Samuel pustar ut lite efter att ha besegrat backen på 4.55. Inte illa för en motionär.
Efter Norlingberg tog vi oss via Törnbergsväg ner mot Rogsjön och stenskrammelstigen där. Fyllde på flaskorna med kallt källvatten innan vi drog vidare. Sedan åkte vi SM-banan baklänges en stund innan vi styrde hojarna mot Bojsen igen.


Väl hemma bjöd Ronya oss och Filip på saft ute på gården. Nu har jag och Filip duschat, Filip ätit, Ronya och Emily åkt till tandläkaren och Ebbah vaknat. Så nu skall jag ge Ebbah mat, göra barnen i ordning. Packa ner dom och packningen i cykelvagnen och åka till min mor där det skall grillas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar