Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-14

Fullt ställ


Mitt underställ från Mörksuggejakten.

Har inte tränat ännu. Men det kommer, ska bara... Äsch. Jag är trött.

Tänker starta en cykelnyhetssida, men behöver hjälp med ett namn på sidan. Hade en jättebra idé i våras. Kanonidé. Skulle registrera den, men upptäckte då att det blivit upptaget bara några dagar innan jag försökte registrera. Rackarns skit. Kom på ett nytt bra namn idag, också upptaget. Så nu behöver jag er hjälp. Helst med cykelanknytning givetvis, gärna kort och lätt att komma ihåg.
Eventuellt kommer namnet också användas till min nya cykelklubb. Så det vore ju bra om det var ett namn som fungerar på mer än bara en websida.

7 kommentarer:

  1. Lätt, den ska självklart heta "Dyngen", eller "Familjepizzan"

    SvaraRadera
  2. Oj, nu händer det grejjer, starta nyhetssida och pratar om att starta klubb. Har tyvärr inget bra tips på namn, är inte så kreativ.

    SvaraRadera
  3. Encyklopedalen JU! Eller var det åxå taget?

    SvaraRadera
  4. tjenna!
    Tycker att du ska döpa den till Cyclospeed eller Cyclobiz.

    /Jörgen Svensson

    SvaraRadera
  5. Gör en Bjarne,

    "Öijer Cycling"

    SvaraRadera
  6. Gegga, Svett och Tårar

    Sludge Report

    Ready Steady Goo

    På Fälg Jakt med Öijer

    2.1 Inch

    /Thomas Å

    SvaraRadera
  7. Plingklockan //Kiske

    SvaraRadera