Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-11

Dagens aktivitet; Cykel?


I tidningen har man på sportsidorna gjort en sammanställning över helgens TV-sända sport. Ni vet? Hur som helst, där skriver de också lite kort om några utvalda händelser. Bland annat touren idag. Där man frågar sig hur det ska gå för Mark Kavendish. Alla som kan läsa en banprofil vet att Mark kommer vara väldigt ointressant idag.

Gårdagen blev ju lite avslagen här hemma, med dåligt väder, tvättstuga och allt som hör till. Så Ronya ville hitta på någonting idag. Något vi kan göra tillsammans. Gissa om hon kommer bli glad när jag berättar att Eurosport sänder Touren från 12.15 till 17:30. Dagen är räddad, typ. Dessutom behöver min cykel lite småpill. Och jag skall ut och rulla en sväng idag. Så man skulle kunna säga att dagen är räddad för vår del.
Ronya kommer bli överlycklig!

1 kommentar:

  1. Marina blev nästan tårögd av glädje när jag berättade samma nyhet för henne.

    Jag hoppas det var glädjetårar i alla fall.

    SvaraRadera