Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-16

Bilder MTB-SM...


Hade 1031 bilder i kameran när jag kom hem. Kommer ta ett tag att kolla igenom alla, bestämma vilka jag skall lägga ut och justera dem. Så ha tålamod. Om ni vet att ni kan ha hamnat på kort och gärna vill ha en bild på er så kan ni mejla mig på henrik@cyclocross.se och fråga. Oscar drog av nästan 400 bilder under herrelitens lopp. Så det finns foton också från när jag inte kunde ta kort.
Såg i resultatlistan att jag blev 18:e, och det får jag vara nöjd med. Med tanke på omständigheterna. På lördag är topp-10 målet.
Alla resultat hittar ni här:
http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=393976

2 kommentarer:

  1. 400? allvarligt?
    Huva, men det var skoj =D

    SvaraRadera
  2. Lyckades fånga dej på en bild idag.. Finns på min sida om du vill kolla=)

    SvaraRadera