Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-01

Bara tre inlägg idag

Vad tyckte ni om det? Var det inte lite skönt att slippa läsa en ziljon inlägg? Att kunna ta en fikapaus utan att jag hade uppdaterat bloggen två gånger? Erkänn att ni gllade det.
Ni kan få rösta på hur ofta jag ska skriva:
A: 1 inlägg i veckan räcker, så jävla intressant är du inte.
B: 1 inlägg om dagen är gränsen för vad jag klarar av.
C: 1-3 inlägg om dagen ger en lagom dos av Öijer.
D: 3-6 inlägg om dagen, jag måste ju ha något att göra på jobbet.
E: 6-99 inlägg om dagen, det kan inte bli för mycket av det goda.
Se så. Rösta nu!

Har fixat med en ny cykelpryl som anlände i kväll. Mer om den imorgon. Jag tror det blir ball. Bruksanvisningen var på norska, det var ju lärorikt. Förhoppningsvis har jag nu gjort rätt, men det lär jag väl bli varse.

Förstår ju att ni egentligen bara besöker bloggen för att läsa om familjelivet och se på kort. I eftermiddags var vi hos familjen Westergren i Grycksbo och härjade. Barnen såg till att roa sig och vi hade det trevligt på gräsmattan. Fika fick vi också.
Här kommer ett par kort som jag tagit på Ebbah från de senaste dagarna:

6 kommentarer:

  1. E., men absolut inget krav på att det ska vara massor varje dag. Jag blir glad när det finns något nytt att läsa!

    SvaraRadera
  2. D tycker jag, blir det fler kan du gå över till twitter eller något

    SvaraRadera
  3. D är grejen. Inlägg med bilder är ett stort PLUS.

    SvaraRadera
  4. D e just D jag vill ha.

    SvaraRadera
  5. D!
    Man måste ju som sagt hinna jobba också...

    SvaraRadera