Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-06

And the winner is...

Vinnaren av en fristart till Gotland Bike Battle är....
Micke S!
Stort grattis Micke. Ni som läser detta kan väl kika in på hans blogg och gratulera honom tycker jag.

Börje Salming ska ju köra det där loppet. Och minns ni reklamen med tränaren till pojkhockeylaget som tacklade en av ungarna mot sargen och skrek "Hockey hockey hockey!"? Jag gillade den reklamen. Det där med att straffträna ungar tilltalade mig tror jag. Hur som helst. Det vore rackarns skoj att lägga en liten cykeltackling på Börje och sedan skrika "Hockey hockey hockey!".
Jävligt kul, nu när jag tänker efter.

Tävlingar på bloggen är ju också kul. Men vad vill ni som läser vinna? Okej. Glöm tankarna om kolfibercyklar eller hjul för 30.000. Men priser för någon hundralapp till en tusenlapp. Vad är intressant då? Något som många kan ha nytta av och vilja vinna..

2 kommentarer:

  1. det finns vel färgade kedjor, det skulle vara coolt.

    SvaraRadera
  2. Anonym: Mest för Singlespeed de, annars mest silver eller guld.

    High5 flaskor/sportdryck kanske? Min sportdryck börjar ta slut och det är inte High5.

    SvaraRadera