Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-17

Ut och in

Vi har varit ute en dryg timme och lekt på gården. Filip har, bland annat, blåst maskrosfrön.

Själv är jag trött och har ont i ryggskrället. Inte på toppenhumör heller direkt. Eller humöret är väl bra, men kort. Ebbah har nu fått välling och somnat. Filip tittar på Blixten, så jag har en chans att andas in andas ut. Jens ville åka Skuggarvstempot med mig idag. Men jag vill inte ge allt med en rygg som gör ont redan i viloläge. Dessutom skulle jag tvingas köra MTB, på tidernas sämsta tid, och han skulle göra ett rekordförsök med sin dyrplastracer med elektroniska växlar.
Men jag ska försöka komma ut och rulla lite. Tror att en ökad cirkulation kan hjälpa ryggen lite. Att få mjuka upp mig lite helt enkelt. Ni tränar väl ändå inte idag?

Kastade in Öijers Cykelskola med inläggen om distans, lagtempo, crossdäckslimning och slanglagning under fliken Övrigt så ni lätt hittar dom om ni vill repetera lite. Säg gärna till om det finns annat som jag bör lägga in under Övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar