Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-17

Skitväder


Nu har det ändrats helt. Jag är ju en kille som gillar traditioner. Och traditionen säger regn på midsommarafton, så givetvis blev jag nu mycket besviken. Dessutom minskar ju mina chanser till ett toppresultat avsevärt.

Ebbah sov till 06:33 idag. Hela natten var dock lugn. Men jag är ändå trött givetvis. Det går väl över om några år, så inget att hänga upp sig på kanske. Värre är det med ryggstackarn. Vaknade ju igår med ryggont som sedan satt i hela dagen. På kvällen var det så illa att jag tog en Alvedon innan läggdags. Då förstår ni kanske hur illa ställt det var med ryggskrället. Betyder det här att ryggen inte pallar med 10½ timme MTB på två dagar eller har jag gjort något annat ont?

Är det någon här som råkar äga lite skog i närheten, och som gillar MTB-cykling? Det skulle vara riktigt kul att göra en bra MTB-slinga för träning och kanske tävling.

2 kommentarer:

  1. Det görs ju för tusan banor på Lugnet, hänger du inte med?

    SvaraRadera
  2. Jo, men jag menar en riktig bana. På någons mark. I skogen. Inte på Lugnet.

    SvaraRadera