Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-05-20

Vi överlevde, vi kom hem

Kanske är bäst att jag uppdaterar så ni inte tror att vi krockat. Nejdå, hon var säker i trafiken. Svor åt med(mot!?)trafikanterna och hade sig. Det blev lite shopping, jag sög åt mig en 250g chokladkaka som var god. Nu är vi alla hemma och härjar.
Tror jag ska såga av gaffelröret en aning innan tävlingsträningen, lika bra att få det gjort. Sen är det bara bromsslangarna kvar tror jag. Måste köpa batteri till fiske/cykelvågen också. Vill ju se slutresultatet. Ska väga hjulen med däck/lim/aquasure också. Måste bara låta det torka lite till. Däcken är ju lite tyngre än de flesta vanliga däck. Men väger ändå in på helt okej 507/515. Och jag måste ju inte ha stans i. Styrlinda var inte roligt, måste skaffa handtag också. Det är onsdag idag va? Bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar