Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-05-26

God vet jag inte, men morgon är det i alla fall

Båda småbarnen har feber idag. Ebbah har snorkranen på och Filip har röda prickar på överkroppen. Ebbah underhöll mig till halv tre i natt, sen vaknade hon en snabbis vid fem också. Men sen däckade jag till halv åtta då jag tvingade upp Ronya. Däckade om till kvart i nio. Då var tanken att jag skulle upp för att leverera Filip till dagis. Så blev det alltså inte.
Så nu har jag alltså kört ett hårt långlopp, sovit kasst i två nätter och har två sjuka småbarn här hemma. Risken för att jag själv trillar dit är så pass stor att jag låter bli att träna också idag. Är nog klokast så. Dels på grund av risken för sjukdom och dels för att jag är rätt mosig.
Ska göra några timmar åt Lugnets Äventyr idag med bland annat Adam Steen och Oscar Ekstam. Blir nog första gången jag jobbar sedan midsommar. Har ju varit pappaledig men är nu på jakt efter ett nytt jobb. Det här blir nog en skön mjukstart. Bara timvik alltså hos Lugnet Äventyr.
Hade hoppats på tre paket med posten i fredags, igår halvkom två. Ni får väl se lite mer när det verkligen anländer här hemma hos mig.

1 kommentar:

  1. Bara att hålla andan hela dagen hemma och tvätta händerna med handsprit så fort du rört barnen.
    ;-)

    SvaraRadera