Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-12

Livestream Paris - Roubaix

Den här sidan brukar aldrig krångla, 13:40 börjar sändningen.
http://www.rtbf.be/sport/cyclisme/classiques/lenfer-du-nord-en-direct-video-des-13h40-34088
Jag sätter mig på Köpmanskrogen 13.40 med datorn, någon som vill sällskapa?

Jag har cykelstrumpor på mig.

Vad sägs om ett kloss och styrstamsbyte?

Ni vet väl att Team Cykelcity tvingas åka på kanttråd eftersom deras sponsor Michelin(levereras av Shimano) inte tillverkar tubdäck. Det är lite som att tvinga landets bästa MTB-cyklister att köra med slang.

3 kommentarer:

  1. Trist med Team Cykelcity, klart det finns Michelintuber, såg jag igår. :)

    SvaraRadera
  2. Skaffa eurosport, stöd lite annars de kanske slutar visa det på tv, snåljåpar!

    SvaraRadera
  3. Française des Jeux kör på tubeless, vad är problemet? Cykelcity ska vara glada att dom är sponsrade överhuvudtaget....

    SvaraRadera