Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-01

Förkylning

Filip har en ganska elak förkylning. Rosslar och har nog väldigt ont när han hostar. Natten till idag spenderade jag 2½ timme inne i hans rum. Visserligen sov jag mesta delen av tiden. Men ändå. Han har redan vaknat en gång nu i kväll med hosta och gråt. Stackars liten.
Kvällen har gått i ett, som det brukar vara. När Filip skulle somna så låg jag där och läste lite bok. Somnade givetvis själv och fick väl en timmes sömn innan Ronya kom och väckte mig.
Har betat av mejlskörden nu så jag kan sova i lugn och ro. Kollat de sidor jag "måste" kolla. Ja, det är dags att stänga butiken helt enkelt. Vi hörs imorgon igen. Och imorgon, klicka på "följ" här till höger, och lägg till min blogg bland dina länkar. Vi kör en sista rajd nu. Länkar är livet.
Tummis på det?

1 kommentar: