Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-13

Dirt

Var uppe på ett pissblött Jungfruberg idag och lekte lite. Körde dört, danhill, ett varv på tävlingsträningsbanan och övade lite stigcykling. Trots att det regnade så alla stenar och rötter var såphala tyckte jag att det gick ganska bra. Så nu kan jag börja koncentrera mig på det viktiga, fysiken. Där har jag lite att göra. Jag tänkte vara med och förnedra mig på en tävlingsträning i veckan. Inte helt hundra på vilken dag vi kör, imorgon eller onsdag. Och onsdagen verkar populärast hos de jag frågat.
Hann med årets första stigvurpa också. Det var ett par elaka rötter som låg snett över stigen som tog med sig mitt framhjul. Landade som tur var på fötter, som den katt jag är.


Trädet som Nilsson & Ekstam tillsammans lyckades flytta en halvmeter, så vi kom förbi igår, var jag och drog bort idag.


Lyckades få till ett halvorginellt foto på min hoj också.


När småkidsen kom ökade modet en aning och jag vågade mig på ett större hopp. Med publik! Så snart lägger jag nog ner XC-köret helt tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar