Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-07

Cyclecomponents.com



Kom att tänka på en sak. Vilket avancemang de har lyckats med hos Cyclecomponents.com. Snacka om att ha jobbat upp sig det senaste halvåret. Det är verkligen inte alla företag som mätkat med likande ökningar, speciellt inte nu i kristider. Jag kan ta det hela steg för steg så ni hänger med;
November 2008 bjussar CC.com mig på en taxiresa i Jönköping en sen lördagkväll.
December 2008 kliver de in som navsponsor åt mig.
April 2009, bomben släpps. De levererar Rocky Mountain till mig.
Vad kommer härnäst måntro?

Snacka om positiv utveckling för deras del, eller kan det vara jag som avancerat?

Glöm inte att skicka in massa frågor till mig här. Högt som lågt, jag svarar på allt imorgon.

4 kommentarer:

  1. Racer? :) Eller kanske så kommer tävlingsmtbn?

    SvaraRadera
  2. Därför cyclecomponents blivit så dyra då.....

    SvaraRadera
  3. Kan de inte hjälpa till med ett rättstavningsprogram till dig?;)

    SvaraRadera
  4. CC har avancerat helt klart, mycket har nog att göra med deras samarbete med Repairshop och deras utökning av service och framförallt fler kompletta cyklar.

    Fast avancemanget började ju när de hjälpte mig i tubhjulsprojektet. Sedan höjde de ribban genom att ge mig specialbyggda tubhjul till i år och sist men inte minst, med att leverera en Ghost Lector Worldcup till mig...

    ;)

    SvaraRadera