Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-11

Bättre och bättre

Idag känner jag mig ännu lite bättre. Igår var första dagen utan förhöjd kroppstemperatur. Idag känns det som om snoret faktiskt inte ligger lagrat i hela skallen längre.
Jag har haft turen att inte drabbas av ungarnas hemska hosta, och det är jag glad för. Ni vet när man hostar så det känns som om man ska spy? Igår morse gjorde Ebbah just det. Ebbah verkar också ha tagit ett litet steg åt rätt håll nu och mår bättre än igår.

Kanske behöver jag inte vara tidtagare/fotograf på morgondagens tävlingsträning. Finns det någon som vill titta på så är ni givetvis välkomna. Jag behöver ju bilder till bloggen, så ta med kamera....
Det ser ut att bli några okej cyklister som kommer till start:
Regerande svenska mästarna i långlopp och cyclocross, Lars Bleckur och Jens Westergren ska komma. Team Kalas med en mängder av SM-guld i meritlistan kommer också. Oscar smekstam som varit tvåa på Lida Loop och så kanske jag också då. Tillsammans med den evige talangen Jonatan Steen. Slaget om Jungruberget kommer bli hårt.
Jag tar chansen att gissa resultaten:
1. Magnus Darvell
2. Lars Bleckur
3. Mattias Nilsson
4. Oscar Ekstam
5. Jens Westergren(som dock kanske genar sig fram till bättre placering...)
6. Henrik Öijer
7. Jonatan "talangen" Steen

Är det någon som tror något annat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar