Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-09

118100 har gett mig problem

Man kan sms:a frågor till 118100 och få svar. Man kan alltså fråga om allt och sedan får man ett svar efter en liten stund. Ronya skickade idag och frågade om Henrik Öijer. Det skulle hon inte gjort. Nu har jag en del att förklara...

"Henrik Öijer är en glad dalmas och en hejare på att cykla även. Han är rolig och lätt att umgås med. Hans fru, som vi på 118100 misstänker heter Mirja, ser upp till honom på alla sätt och vis. Vi tror även att paret ser fram emot påsken och ledighet. Ha en trevlig påsk!"

Jag känner på mig att det blir en tuff påsk för min del nu när dubbellivet avslöjats av 118100....

2 kommentarer:

  1. Hoppas att svaret från 118118 stämde lite bättre. Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Hahaha.

    Ordet "hejare" används alldeles för sällan.

    Hälsa Mirja.

    SvaraRadera