Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-02

Våfflor

Vi ska äta våfflor med grädde och sylt här hemma. Jag har ivrigt vispat grädden och våffelsmeten, nu väntar jag bara på att Emily ska komma hem så jag kan få börja grädda. Det vattnas så mycket i munnen att jag fått lov att låna en av Ebbahs haklappar. Visst är det för gott med våfflor?
En gång i skolan åt jag 10 ungspannkaksbitar, då blev jag mätt. Har ni något rekord i antal våfflor?

3 kommentarer:

  1. Nä, inget våffelrekord. Men jag käkade 50 plättar en gång när jag åkte förbi min farmor och käkade lunch efter ett träningsläger.

    Hon gräddade plättar och jag åt. Hon var glad och jag blev mätt! En win-win situation helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Våfflor brukar jag äta till Vasaloppet. Blev nog iaf 7-8st igår.

    SvaraRadera
  3. Jag äter mest pannkakor.

    SvaraRadera