Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-04

Skvaller

Nu vill jag veta vilka som toppar och vilka som floppar i sommar. Hur har allas vinterträning gått? Vilka tror ni på och vilka tror ni inte på? Bjud på lite rykten från distanspassen också, vem slaktar vem.

Internationellt tror jag att Fredrik Kessiakoff toppar av de svenska åkarna. Grym i backar och med aningen mer klipp än Thomas Lövkvist. Synd bara att laget inte får åka ASO-tävlingar.

På MTB i Sverige tror jag Alexander Wetterhall och Lars Bleckur blir vassast.

Så, vad tror ni?

3 kommentarer:

  1. Jag tror Palmberg blir giftig i sommar...

    SvaraRadera
  2. Jag tror seglarn blir riktgit snabb i sommar.

    SvaraRadera
  3. jag är redan helt överjävligt grymmestark. frågan är vart jag ska ta vägen efter att ha tagit hem uppåt väggen? cykel känns i sommar för vekt, jag får nog sikta in mig på nåt tüffare i solskenet. rullskidor kanske? jag plockar fram hojen när löven trillar av framåt hösten, till dess ska den i hög utsträckning få stå på lagring. crossäsong!

    SvaraRadera