Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-06

Klossbygge


Glömde väga mig före frukost idag, tror ni att ni kan förlåta mig?
Försökte återinföra gemensam frukost i familjen idag. Så jag tränade med småbarnen när Emily och Ronya åkt till Emilys skola. Tyvärr har det blivit lite så att de flesta äter var och en för sig. Och gärna med en TV eller dator framför ögonen. Så ska det ju inte vara, eller? Är det så man ska leva i framtiden? Nåväl, Filip tyckte väl inte det var speciellt roligt i början. Blev dock bättre mot slutet, så hopp finns inför fortsättningen. Får se hur det går med fru och fröken morgonhumör imorgon. Lilla fröken får nog svårast att anpassa sig.
Apropå morgonhumör, Ebbah trodde det var morgon kl. 4 i natt. Vid 5 hade jag lyckats få henne att somna om. Klockan 7 stod hon i sin säng och skrek ut sina glädjetjut över att det äntligen var morgon igen. Hon är härlig med sitt glada humör, men klockan 4 klarar jag mig faktiskt utan det härliga humöret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar