Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-15

IBF Falun - Warberg IC

Heter det inte Varberg, och inte Warberg?
Nåja, kvartsfinal #2 i Superligan imorgon. IBF Falun ska försöka ge Warberg IC på nöten, igen. Det kommer bli grymt. Jag ska nog dit och kolla, är ni på? Jag är redan lite nervös.. Fattar inte det där egentligen. Jag skulle kalla mig för en lugn person, Ronya skulle nästan kunna säga att jag är mer död än levande. Men när jag är på innebandy så lever jag mig in i det, så att säga. Pratar lite med domaren ibland och så. Blir väldigt glad när IBF Falun gör mål, och blir halvliggande med armarna i kors när IBF Falun ligger under. Ah, det är spännande. Och många mål blir det oftast i matcherna också.

Nå, är ni på?

2 kommentarer:

  1. Läs sportbloggar, tippa kvalserien, elitserieslutspelet och innebandyslutspelet på www.swebet.se

    SvaraRadera
  2. Inte ett dugg på. Så kul tyckte jag inte det var med innebandy när jag kollade sist. Även om det var fullsatt och riktigt jämnt derby då.

    SvaraRadera