Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-31

Giraff...

Okej, jag kanske inte valde det spänstigaste djuret på planeten. Stå där och tugga löv i trädtopparna liknar kanske inte en idrottsmans liv. Det jag var imponerad av var främst storleken på hjärtat. En travhäst, eller varför inte gepards hjärta kanske skulle vara mer effektivt?
Men jag vill ändå svara på era kreativa kommentarer.
- Marknaden är mer dold än att säljarna lägger ut det på Blocket. Har du hittat EPO eller CERA på Blocket? Nej.
- Jag tror att 60 liter är i vila, för inte fan tror jag någon fått upp en giraffjävel på ett löpband för att genomföra ett maxtest.
- Med ett 11.5 kilo större hjärta skulle jag få en bröstkorg som Bart Brentjens ungefär, och han kan cykla. Inga konstigheter där inte. Kanske han var först ut med giraffhjärta?

1 kommentar:

  1. Det där med att operera in hjärtan är inget nytt...

    http://www.youtube.com/watch?v=dyqyVKSJiOM

    SvaraRadera