Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-03

Det finns hopp


Kanske inte för barmark om en vecka, men att snön någon gång kommer försvinna. Grym kramsnö ute, om det inte vore för att snön ska försvinna så hade jag gärna byggt upp borgen igen. Men nu ska snön väck!
Idag när jag skulle köra Intervaller så flippade pulsklockan. Eftersom jag då varken hade watt eller puls till hjälp, så körde jag spurter istället för dom tänkta intervallerna. Hade ett spurtpass inplanerat ändå denna vecka. Men det är sjukt hur beroende jag känner mig när det gäller att mäta träningen på något sätt.

Följande gick att läsa i dagens lokaltidning: "Hur känns det att förlora? Fråga inte MTB-cyklisten Emil Lindgren".
Klockrent.

1 kommentar:

  1. 3 av de 5 gånger jag sett Emil tävla har han inte vunnit. Men kom 2a.

    Verkar inte ens vara barmark här i skogarna, segt, längtar till vår och mtbsäsong.

    SvaraRadera