Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-04

Cykelvasan och Vasatrampet

Jag fick ett telefonsamtal...
Så här ligger det till, för er som undrar. Eftersom det måste vara en cykelförening som står bakom en cykeltävling så kommer en ny förening bildas (om den inte redan har bildats?). Sälens IF kommer stå som arrangör av Cykelvasan tillsammans med Vasaloppets stora organisation. På detta vis får de cykelintresserade i området en klubb att ansluta sig till. Gemenskap. Kärlek. Cykellycka!
Dagen innan kan man, om man vill, rasta landsvägscykeln i motionsloppet Vasatrampet som arrangeras i Mora, av Mora CK.

Hade precis vaknat när telefonen ringde. Eftersom Ebbah har en mental väckarklocka som väcker henne runt 06 varje morgon så blir också jag ganska trött. Så idag sov jag tillsammans med henne. Hon i två timmar och jag i välbehövliga 1½. Nu ska hon få mat av mig. I'm a feeder.

Fler tips på vilka som blir heta och svala i sommar vill jag ha.

5 kommentarer:

  1. Cykellycka....HaHa...Vet vem som inspirerat dig. Cykelklubbare

    SvaraRadera
  2. Jag vet att Compositemannen kommer att äta er alla till frukost.

    SvaraRadera
  3. Sen spotta ut oss och äta upp oss en gång till, bara för att.

    SvaraRadera
  4. Ja fan jag gillar att äta!

    SvaraRadera