Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-02-06

Sexfrågor.

Jag orkar inte vänta på fler nu.

Darvell:
Vad har du för omkrets runt biceps? Jag ligger strax över 28cm så det gör väl du också
svar: 30 cm (plus minus någon mm.)när jag spänner det lilla som finns.

Joachim:
Känner samma motivationsbrist efter en grå, dyr (bilrep.), våldsam (innebandy) och allmänt seg fredag...
Vad är det på TV ikväll?
svar: Inget bra. Men imorgon är det CX-tävling featuring Darvell på nätet.

Ingmarie Nilsson:
En enkel fråga; Hur går det med knät?
svar: Mot eftermiddagarna är knät utmattat och ömmar. Ska dock prova det på en cykel snart. Kanske går det.

Rn:
Vad är den hetaste cykelprylen just nu i Falun?
svar:
Styrrör i kolfiber.

Pär:
Ser att ni snabba grabbar cyklar med "vanliga" cykelbyxor när det är väldigt kallt ute.
Blir inte det kallt?
Klädtips tack!!
svar: Jag kör med kortbrallor som är flossade. Alltså som vintertights fast i kortvariant. Drar temperaturen ner mot -7 eller kallare har jag långa tights. Kalas vintertights kommer dock i en design som gör att det ser ut som korta brallor med benvärmare.

Nilsson:
Hur snabb kommer du vara på din hemmabana på SM?
svar: Det beror lite på om det är uppförsbacke eller nedförsbacke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar