Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-19

Morgonen so far.

Har börjat använda mig av Google Analytics för att hålla koll på statistiken för bloggen. Kul verktyg för en siffertönt som mig. Ska redovisa lite siffror från denna dag imorgon. Kanske finns fler än jag som gillar siffror?

Appropå siffror så vägde jag 69.9 kilo i morse. Fortfarande på rätt sida strecket. Jag bantar ju inte direkt, så någon kraftigare viktminskning har jag inte heller väntat mig. Men snart, snart, kommer det hända lite mer. En cyklist jag har på MSN har kommit på bra metoder för att tappa vikt, på ett effektivt sätt.

Senare idag, eller eventuellt imorgon, kommer en intressant MTB-nyhet att släppas. Jag får tyvärr inte skriva något om det än. Så ni får vänta med spänning i stugorna.

Efter att ha kollat Lance Armstrongs blogg i morse så svider det lite i mitt sinne. Tänk om cykelvärlden hade kunnat få en stilfull cyklist som fixstjärna. Så mycket trevligare det hade varit.

2 kommentarer:

  1. Lycka till med bantningen! Jag har en längre uppförsbacke än dig på den sidan...

    Och är åt helvete för högt åt strecket. Och det är inte lönt att försöka börja banta nu, när man bor i ett kallhål i Västerbotten...

    Nä, kanske till våren. Men den grundläggande frågan är egentligen: Kan man avstå god (tröst)mat då man inte har några vänner eller flickvän...?

    Det är det...jag inte vet.

    SvaraRadera
  2. Tur jag inte har Lance som idol. :)

    SvaraRadera