Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-07

God tur.

Ska ut och sprätta nu. Snart. Jag gör omvänt mot vad jag egentligen föredrar. Om jag har ett tre eller fyradagarsblock med träning, så vill jag helst köra jättekorta intervaller första dagen, lite längre intervaller andra dagen, långa intervaller/distans tredje dagen och distans fjärde dagen. Detta tredagarsblock startade jag med distans, igår körde jag långa intervaller och idag blir det kort-korta. Lårmusklerna ömmar än sedan distansen i förrgår. Jag skrattar åt det när jag går i trappor eller ställer/sätter mig ned. Lite värre är det dock när jag ska träna och har ont i benen. Vid intervaller vill jag gärna ha finbenen på. Och inte ett par slaktade stockar. Igår värmde jag upp 5-6 minuter, idag ska jag värma betydligt längre.
Mötte en kille med CX-hoj och pannlampa igår. Kul att se att folk är ute och cyklar också på vintern.

Nu ska jag ut, ät en knut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar