Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-08

Dubbel otur?

Nej, Ebbah sov verkligen inte bra i natt. Slaktnatt. Dessutom känner jag mig sjuk. Fast det beror inte på den dåliga natten, jag kände nämligen att det kliade i luftrören igår kväll redan. Med två småbarn som varit förkylda några dagar är det väl ingen större skräll. Men jag hade förhoppningar om att slippa, också denna gång. Ändå känns det lite bättre nu på morgonen än det gjort under natten. Planerad vilodag idag, känns bra att bli sjuk när jag ändå planerat vila. För det värsta som finns måste väl vara att vila någon dag och sen bli sjuk.
Ronya och Ebbah ska på stan idag och då ska jag få sova lite. Kan behövas. Om någon vill vara barnvakt i natt så är jag inte helt omöjlig.

Nu ska jag läsa morgontidningen och deppa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar