Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-14

Dagens första.

Vägde lika som igår, 70.3 kg. När jag kan börja träna igen så ska det bli ordning och reda. Fick lite hosta igår kväll som sitter i även nu idag. Kul. Filip såg dock ut att ha blivit bättre, med snormängden som referens. Så då finns det hopp. Filip blev sjuk några dagar före mig, så det finns kanske ett slut på tunneln.

Nu sitter Ebbah och jag här och lyssnar på Scooter. Ska få i mig lite frukost strax. Det blir väl ganske mycket frukost om jag ska vara ärlig. Jag gillar att äta frulle.

Ronya ska iväg om en timme, jag och Ebbah får sysselsätta oss här hemma. Filip och jag åkte buss till dagis idag, det gillar han. Kul att få uppleva hans glädje. Tänk om alla vid busshållplatsen skulle bli lika glada över att bussen kommer. Emily åkte buss själv idag till skolan. Modig tjej. Nu vill Ebbah leka lite. På återhörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar