Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-09

Dagen.

Ska ut med Ronya och ungarna på lite ärenden. Det kommer nog ta ett tag...

Kollade Lance blogg nyss. Gillar hur han sitter på cykeln, som en riktig gubbe. Lång och låg cykel. Sadeln lågt och styret högt.
Foto: Elizabeth Kreutz


Lance säger att det blåser på Hawaii också, jag gillar känslan när man lutar mot vinden. Speciellt när vinden plötsligt upphör:


Lance har alltså minst en bil med sig på träningarna, med fotograf och en chaufför. Kanske hans tränare Chris är med också. Så han behöver inte direkt bry sig i sadelväskor som går sönder. Bara att lägga allt man kan tänkas vilja ha med sig på turen i följebilen. Lance avslutade passet med lite pace bakom Chris på vespa. Lance vill få lite tävlingsfart nu innan säsongen drar igång. Det var trots allt 1276 dagar sedan han körde ett proffslopp.

Nog Lanceat. Det här är min blogg. Känner mig lite bättre idag. Inte bra, men bättre. Måste vara medicinen som verkat. Det är nog också medicinen som verkat på min vikt. 71.2 i morse. Jösses. Ingen träning idag, säkert ingen imorgon heller. Vila kombinerat med kraftig medicinering kan komma att ha en väldigt negativ inverkan på Beach 2009...

2 kommentarer:

  1. Lancia sparar ryggen till tempoloppen.

    SvaraRadera
  2. Jag noterade precis samma sak när jag gick igenom bilderna nyligen. Herregud vad han sitter fult på hojjen. Men visst, karln kan cykla så det är väl bara att hålla käften...

    SvaraRadera